close

A A*DESK portem des del 2002 oferint continguts en crítica i art contemporani. A*DESK s’ha consolidat gràcies a tots els que heu cregut en el projecte; tots els que ens heu seguit, llegit, discutit, participat i col·laborat.

A A*DESK hi col·laboren i han col·laborat moltes persones, amb esforç i coneixement, creient en el projecte per fer-lo créixer internacionalment. També des d’A*DESK hem generat treball per quasi un centenar de professionals de la cultura, des de petites col·laboracions en crítiques o classes fins a col·laboracions més perllongades i intenses.

A A*DESK creiem en la necessitat d’un accés lliure i universal a la cultura i al coneixement. I volem seguir sent independents i obrir-nos a més idees i opinions. Si també creus en A*DESK, seguim necessitant-te per a poder seguir endavant. Ara pots participar del projecte i recolzar-lo.

A*WORKSHOP 2010-2011

A*WORKSHOP 2010-2011

Programa A*Workshop 2010-2011:

“Bases del pensamiento crítico. Sobre la función de la crítica y la actividad textual: entre la información y la batalla ideológica”. Por Pilar Bonet, crítica de arte y profesora en el departamento de historia del arte de la Universidad de Barcelona. (Diciembre)

“Being a Medium. Aproximación al papel del comisario como facilitador e intermediario entre el arte y su público”. Por Mai Abu ElDahab, directora de Objectif Exhibitions en Amberes. (Enero)

“El humor y la construcción del discurso crítico. Sobre el humor como elemento fundacional del quehacer crítico”. Por Marcela Römer, directora del Museo de Arte Contemporaneo de Rosario. (Febrero)

“Prácticas artísticas. Sobre el artista como comisario, el artista como crítico, la crítica como producción cultural”. Por Ignasi Aballí, artista, trabaja en Barcelona.(Marzo)

“Prácticas curatoriales. Sobre los distintos formatos de las prácticas curatoriales”. Por Latitudes, oficina curatorial independiente con base en Barcelona, integrada por Mariana Cánepa Luna y Max Andrews. (Abril)

Los A*Workshop forman parte del programa de estudios avanzados en arte contemporáneo A*STUDY desarrollado por A*DESK.

El coste de la matrícula por cada A*Workshop de 350 €

Si estás interesado en participar en alguno de los A*Workshop puedes escribirnos a contact@a-desk.org indicando “A*Workshop” o llamarnos al 656829637.

Plazas limitadas.

Media Partners:

close
close
"A desk is a dangerous place from which to watch the world" (John Le Carré)