Cercar
Per buscar una coincidència exacta, escriu la paraula o frase que vulguis entre cometes.
A A*DESK portem des del 2002 oferint continguts en crítica i art contemporani. A*DESK s’ha consolidat gràcies a tots els que heu cregut en el projecte; tots els que ens heu seguit, llegit, discutit, participat i col·laborat.
A A*DESK hi col·laboren i han col·laborat moltes persones, amb esforç i coneixement, creient en el projecte per fer-lo créixer internacionalment. També des d’A*DESK hem generat treball per quasi un centenar de professionals de la cultura, des de petites col·laboracions en crítiques o classes fins a col·laboracions més perllongades i intenses.
A A*DESK creiem en la necessitat d’un accés lliure i universal a la cultura i al coneixement. I volem seguir sent independents i obrir-nos a més idees i opinions. Si també creus en A*DESK, seguim necessitant-te per a poder seguir endavant. Ara pots participar del projecte i recolzar-lo.
C.E: En los años 70 el modelo de difusión televisiva definió la estructura de distribuidoras de vídeo independientes. Video Data Bank y compañía partían del modelo televisivo para llegar a la audiencia. Han pasado los años y podemos decir que, eso de llegar a mucha gente, realmente no funcionó. Sí que existe, en cambio, una estética propia del momento que se relaciona con la propia idea de distribución de vídeo e imagen en movimiento, algo que es reconocible en muchos trabajos artísticos.
C.E: Las distribuidoras de vídeo siguen siendo las mismas que en los 70 o tienen los mismos objetivos. Hasta las mismas personas trabajando en ellas. Si el modelo, basado en la distribución televisiva, no dio los resultados esperados resulta problemático que, ahora que la distribución de imagen funciona de un modo que no tiene nada que ver con aquello, sigamos igual y potenciando estructuras que no son las que deberían ser.
C.E: En estos momentos, encontramos distintos materiales audiovisuales que pueden entrar en el contexto del arte (mediante festivales, primero, selecciones realizadas en la red u otros caminos) pero que en su origen no fueron realizados con una voluntad artística.
"A desk is a dangerous place from which to watch the world" (John Le Carré)