Cercar
Per buscar una coincidència exacta, escriu la paraula o frase que vulguis entre cometes.
A A*DESK portem des del 2002 oferint continguts en crítica i art contemporani. A*DESK s’ha consolidat gràcies a tots els que heu cregut en el projecte; tots els que ens heu seguit, llegit, discutit, participat i col·laborat.
A A*DESK hi col·laboren i han col·laborat moltes persones, amb esforç i coneixement, creient en el projecte per fer-lo créixer internacionalment. També des d’A*DESK hem generat treball per quasi un centenar de professionals de la cultura, des de petites col·laboracions en crítiques o classes fins a col·laboracions més perllongades i intenses.
A A*DESK creiem en la necessitat d’un accés lliure i universal a la cultura i al coneixement. I volem seguir sent independents i obrir-nos a més idees i opinions. Si també creus en A*DESK, seguim necessitant-te per a poder seguir endavant. Ara pots participar del projecte i recolzar-lo.
Perdidas las opciones de encontrar grandes referentes, propuestas de cambio o modos de hacer distintos, dejamos definitivamente atrás el verano para observar nuestro alrededor. Las exposiciones individuales y colectivas siguen, las cuestiones sobre política cultural allí están. En un momento donde todo parece estar en manos no ya de los directores de museos sino de aquellos que los escogen, a lo mejor está bién volver a mirar exposiciones, volver a buscar trabajos artísticos que puedan ser interesantes.
Es importante observar los cambios que se avecinan, valorar todas las opciones y estar preparado para lo que sea, pero ésto no nos tiene que hacer olvidar que la base de toda discusión sobre contexto está en la práctica artística y discursiva. Es necesario seguir acercándose a las obras, a los proyectos, a los formatos de presentación bajo un punto de vista crítico y constructivo. Sin este contacto con el día a día de las propuestas expositivas todo lo demás son castillos en el aire.
En este número de A-Desk encontramos críticas a distintas exposiciones que, actualmente, podemos visitar. Montse Badia analiza la exposición de Muntadas en la Galería Joan Prats de Barcelona. David Armengol se aproxima al proyecto de intercambio institucional de La Capella con la exposición “I like to be a resident”. Milena Pi nos habla de Candida Höfer en Caixa Forum y Marti Manen sobre “Arqueologías del Futuro” en la Sala Rekalde de Bilbao.
"A desk is a dangerous place from which to watch the world" (John Le Carré)