close

A A*DESK portem des del 2002 oferint continguts en crítica i art contemporani. A*DESK s’ha consolidat gràcies a tots els que heu cregut en el projecte; tots els que ens heu seguit, llegit, discutit, participat i col·laborat.

A A*DESK hi col·laboren i han col·laborat moltes persones, amb esforç i coneixement, creient en el projecte per fer-lo créixer internacionalment. També des d’A*DESK hem generat treball per quasi un centenar de professionals de la cultura, des de petites col·laboracions en crítiques o classes fins a col·laboracions més perllongades i intenses.

A A*DESK creiem en la necessitat d’un accés lliure i universal a la cultura i al coneixement. I volem seguir sent independents i obrir-nos a més idees i opinions. Si també creus en A*DESK, seguim necessitant-te per a poder seguir endavant. Ara pots participar del projecte i recolzar-lo.

Magazine

10 desembre 2007
Final de año.

A*DESK

Final de año es siempre un momento extraño. Un momento de cierre y valoración por un lado y de nuevas expectativas, esperanzas, o simplemente voluntad de cambio y mejoría por el otro. Un momento que, por tradición popular y festividad navideña, parece reducir el nivel de intensidad de instituciones, museos y centros de arte. Algo que, en el mejor de los casos, permite cierto margen para repensar y analizar el trabajo realizado. Qué ha funcionado, que no, como mejorar tal cosa, como evitar tal otra. Un momento de revisión de intenciones y resultados. Un momento para perfilar modelos y marcarse nuevos (y utópicos) objetivos para el año próximo. En definitiva, una falsa aunque placentera sensación de tregua.

A-Desk finaliza el año con un número que revisa modelos ya establecidos e incorpora otros que, por su juventud o inicio de trayectoria, se encuentran en una situación de confección y búsqueda de su posición o identidad dentro del circuito artístico. Martí Manen ofrece así una doble entrega: una entrevista a Rosina Gómez-Baeza, directora de LABoral Centro de Arte y Creación Industrial de Gijón y un ensayo sobre Vvork, nueva plataforma sobre arte contemporáneo en la red; Monste Badia analiza la necesidad de museos y centros por definir su propia marca o modelo de actuación; David Armengol habla de los proyectos deslocalizados de la Sala d’Art Jove; Milena Pi de la exposición de Sascha Weidner en la Galería Toni Tàpies; y Nizaia Cassián de la muestra de Ignacio Uriarte en Nogueras Blanchard.

Feliz Navidad a todos y hasta el año que viene.

A*DESK, Institut Independent de Crítica i Art Contemporani, es dedica a la formació, la edició i la investigació al voltant de la crítica d’art contemporani. Sota la visió de que el pensament critic fa lliures als individus, la seva missió és reivindicar activament el valor de la crítica: generar debat al voltant de l’art contemporani, dotar a l’inidividu de llibertat d’opinió i impulsar, així, la cultura.

Publicacions

10 desembre 2007

Final de año.

31 desembre 2018

Estatus Artista

30 novembre 2018

COREOGRAFIA

31 octubre 2018

PEDRES

close
close
close
"A desk is a dangerous place from which to watch the world" (John Le Carré)