Cercar
Per buscar una coincidència exacta, escriu la paraula o frase que vulguis entre cometes.
A A*DESK portem des del 2002 oferint continguts en crítica i art contemporani. A*DESK s’ha consolidat gràcies a tots els que heu cregut en el projecte; tots els que ens heu seguit, llegit, discutit, participat i col·laborat.
A A*DESK hi col·laboren i han col·laborat moltes persones, amb esforç i coneixement, creient en el projecte per fer-lo créixer internacionalment. També des d’A*DESK hem generat treball per quasi un centenar de professionals de la cultura, des de petites col·laboracions en crítiques o classes fins a col·laboracions més perllongades i intenses.
A A*DESK creiem en la necessitat d’un accés lliure i universal a la cultura i al coneixement. I volem seguir sent independents i obrir-nos a més idees i opinions. Si també creus en A*DESK, seguim necessitant-te per a poder seguir endavant. Ara pots participar del projecte i recolzar-lo.
José Luis Brea es un referente para el pensamiento crítico, alguien a quien admirar no únicamente por sus escritos y puntos de vista sino también por su actitud y su voluntad de investigar siempre un poco más para seguir defendiendo, desde el cuestionamiento, el arte y el pensamiento crítico como vías posibles y factibles. Hablamos de José Luis Brea en presente, ya que sigue y seguirá durante mucho tiempo definiendo y dando sentido a la cultura visual y al arte contemporáneo: desde la escritura y desde la creación de plataformas, desde la conexión entre contextos y desde el posicionamiento crítico riguroso y de calidad. Con tristeza, seguiremos teniéndole como ejemplo, como modelo, como todo aquello que valoramos, necesitamos y sentimos.
Empezamos temporada en A*DESK. De momento, con tres artículos para seguir con el propósito de entender el espacio de la crítica de arte de un modo amplio. Montse Badia analiza la exposición “Antifotoperiodismo” en La Virreina Centre de la Imatge en Barcelona, Xavier Acarín situa “Greater New York” en PS.1 en relación a la bienal del Whitney, y Martí Manen se pregunta sobre la relación entre los museos y las redes sociales.
"A desk is a dangerous place from which to watch the world" (John Le Carré)