close

A A*DESK portem des del 2002 oferint continguts en crítica i art contemporani. A*DESK s’ha consolidat gràcies a tots els que heu cregut en el projecte; tots els que ens heu seguit, llegit, discutit, participat i col·laborat.

A A*DESK hi col·laboren i han col·laborat moltes persones desinteressadament, amb esforç i coneixement, creient en el projecte per fer-lo créixer. També des d’A*DESK hem generat treball per quasi un centenar de professionals de la cultura, des de petites col·laboracions en crítiques o classes fins a col·laboracions més perllongades i intenses.

A A*DESK creiem en la necessitat d’un accés lliure i universal a la cultura i al coneixement. I volem seguir sent independents i obrir-nos a més idees i opinions. Si també creus en A*DESK, seguim necessitant-te per a poder seguir endavant. Ara pots participar del projecte i recolzar-lo.

Magazine

14 juny 2007
Algo pasa.

A*DESK

Hace unos días Ferran Adrià fue entrevistado en la radio, en un programa de tarde de máxima audiencia en la cadena SER. La primera pregunta tuvo que ver con Documenta, con su participación y con qué era Documenta. La presencia del cocinero catalán en el evento alemán tiene muchas aristas, puede provocar bastantes discusiones y argumentos. Pero uno de ellos, sin duda, tiene que ver con esa entrevista en la radio. Documenta es uno de los tres o cuatro eventos de arte contemporáneo más importantes del mundo, pero nadie sabe qué es. Un medio de gran difusión como la cadena SER sólo ha hablado de Documenta porque entrevistaba a Ferran Adrià. Algo falla en arte. Algo nos falla en términos de comunicación. Algo pasa para que, y a pesar de esgrimir constantemente argumentos sobre la incidencia social del arte, cada vez quedemos más aislados, más encerrados en una urna de cristal. Es una tarea de todos, que no tiene que ver ni con el populismo ni con bajar el nivel y a lo mejor sí con quitarnos algunas máscaras y empezar a pisar el suelo.

Este nuevo número de la revista de A-Desk lo dedicamos exclusivamente (con la salvedad de la sección B-DESK a cargo de Roberto Enríquez) a publicar críticas de exposiciones: la 52 edición de la Bienal de Venecia por David G. Torres, “un teatro sin teatro” n el Macba por Nizaia Cassián, David Shrigley en CAB. Centro de Arte Caja de Burgos por Montse Badia, “La Société Anonyme” en Le Plateau de París por Beatriz Herráez, a propósito de Markus Dagerman por Martí Manen, sobre la presentación de la colección Suñol en Barcelona por Milena Pi y “Había una vez un niño muerto” en el Centre Cívic Can Felipa de Barcelona por David Armengol

A*DESK, Institut Independent de Crítica i Art Contemporani, es dedica a la formació, la edició i la investigació al voltant de la crítica d’art contemporani. Sota la visió de que el pensament critic fa lliures als individus, la seva missió és reivindicar activament el valor de la crítica: generar debat al voltant de l’art contemporani, dotar a l’inidividu de llibertat d’opinió i impulsar, així, la cultura.

Publicacions

14 juny 2007

Algo pasa.

31 desembre 2018

Estatus Artista

30 novembre 2018

COREOGRAFIA

31 octubre 2018

PEDRES

close
close
close
"A desk is a dangerous place from which to watch the world" (John Le Carré)