close

A A*DESK portem des del 2002 oferint continguts en crítica i art contemporani. A*DESK s’ha consolidat gràcies a tots els que heu cregut en el projecte; tots els que ens heu seguit, llegit, discutit, participat i col·laborat.

A A*DESK hi col·laboren i han col·laborat moltes persones, amb esforç i coneixement, creient en el projecte per fer-lo créixer internacionalment. També des d’A*DESK hem generat treball per quasi un centenar de professionals de la cultura, des de petites col·laboracions en crítiques o classes fins a col·laboracions més perllongades i intenses.

A A*DESK creiem en la necessitat d’un accés lliure i universal a la cultura i al coneixement. I volem seguir sent independents i obrir-nos a més idees i opinions. Si també creus en A*DESK, seguim necessitant-te per a poder seguir endavant. Ara pots participar del projecte i recolzar-lo.

Educación, museos, crisis y empleo

Magazine

12 maig 2011

Educación, museos, crisis y empleo

Pues llegó el turno de los trabajadores para la educación en el Musac. Los recortes se visualizan crudamente y aquellos que se encuentran en situaciones laborales más frágiles son los primeros en sufrir las consecuencias de la necesidad de trabajar con presupuestos menores.

“Educación” es una palabra en positivo, que gusta, que funciona, que sirve para justificar muchas apuestas. Si observamos el trato laboral en varios de los museos veremos que aquellos que están en contacto con los usuarios, representando la institución para sus públicos, no acostumbran a tener situaciones laborales seguras. La rotación de personal es seguramente interesante, pero si hablamos de educación como algo definitorio toca hacerlo en serio y dignificar el trabajo de aquellos que están mediando directamente para desarrollar una de las tareas básicas de toda institución destinada al arte contemporáneo.

Linkamos aquí el “Manifiesto en apoyo a los trabajadores del departamento de educación y acción cultural del MUSAC en defensa de la dignificación del trabajo cultural” directamente en el blog de Brumaria, proyecto que ahora mismo es responsable de una de las exposiciones en el mismo museo.

Director d’Index Foundation a Estocolm, comissari d’exposicions i crític d’art. Sí, després de Judith Butler es pot ser diverses coses al mateix temps. Pensa que les preguntes són importants i que, de vegades, preguntar vol dir assenyalar.

Media Partners:

close
close
"A desk is a dangerous place from which to watch the world" (John Le Carré)