Cercar
Per buscar una coincidència exacta, escriu la paraula o frase que vulguis entre cometes.
A A*DESK portem des del 2002 oferint continguts en crítica i art contemporani. A*DESK s’ha consolidat gràcies a tots els que heu cregut en el projecte; tots els que ens heu seguit, llegit, discutit, participat i col·laborat.
A A*DESK hi col·laboren i han col·laborat moltes persones, amb esforç i coneixement, creient en el projecte per fer-lo créixer internacionalment. També des d’A*DESK hem generat treball per quasi un centenar de professionals de la cultura, des de petites col·laboracions en crítiques o classes fins a col·laboracions més perllongades i intenses.
A A*DESK creiem en la necessitat d’un accés lliure i universal a la cultura i al coneixement. I volem seguir sent independents i obrir-nos a més idees i opinions. Si també creus en A*DESK, seguim necessitant-te per a poder seguir endavant. Ara pots participar del projecte i recolzar-lo.
Uno de los grandes logros del arte contemporáneo es su versatilidad. Su libertad, en definitiva, para reformularse, acercarse a otras metodologías y mezclarse con otras aproximaciones. Los artistas tienen a su disposición todos los medios a su alcance. Pueden convertir sus trabajos en novelas, obras de teatro, campañas publicitarias, películas, documentales, videoclips, esudios sociológicos, prototipos arquitectónicos, programas de televisión o partidos políticos. Esto en el mejor de los casos. En el peor, puede caerse en un amateurismo con ínfulas de complejidad. Pero la pregunta interesante sería: ¿existe una mirada al arte o a su manera de hacer desde esas otras disciplinas? ¿Cuál es el peso específico del arte y sus modos de hacer en otras actividades?
En este número de a-desk nos encontramos con algunas artistas cuyos discursos se mueven en terrenos compartidos con otros ámbitos. Martí Manen entrevista al director de teatro Rodrigo García; David G. Torres escribe sobre las exposiciones de Keren Cytter y Dora García en Estrany-de la Mota y ProjecteSD, respectivamente; Montse Badia analiza la muestra de Aleksandra Mir en la Galería Joan Prats y Claudio Iglesias analiza la reciente edición de la Trienal de Chile.
"A desk is a dangerous place from which to watch the world" (John Le Carré)