close

A A*DESK portem des del 2002 oferint continguts en crítica i art contemporani. A*DESK s’ha consolidat gràcies a tots els que heu cregut en el projecte; tots els que ens heu seguit, llegit, discutit, participat i col·laborat.

A A*DESK hi col·laboren i han col·laborat moltes persones, amb esforç i coneixement, creient en el projecte per fer-lo créixer internacionalment. També des d’A*DESK hem generat treball per quasi un centenar de professionals de la cultura, des de petites col·laboracions en crítiques o classes fins a col·laboracions més perllongades i intenses.

A A*DESK creiem en la necessitat d’un accés lliure i universal a la cultura i al coneixement. I volem seguir sent independents i obrir-nos a més idees i opinions. Si també creus en A*DESK, seguim necessitant-te per a poder seguir endavant. Ara pots participar del projecte i recolzar-lo.

Loop’09: Annika Larsson, algunas frases

Magazine

30 maig 2009

Loop’09: Annika Larsson, algunas frases

Algunas frases de Annika Larsson en su mesa con Klaus Biesenbach:

A.L.: “La categoría de videoartista no existe. Trabajo con imágenes en movimiento, con tiempo, con sonido, pero nunca me he considerado una videoartista. Hay mucha gente que, al ver que trabajo con músicos, quieren situarme como directora de imagen, pero yo no separo las cosas, todo está relacionado, desde la imagen hasta el contexto social en que se mira la obra, la forma en cómo se mira… si utilizo una imagen es porqué hay una idea de tiempo y algo que me interesa en ese preciso momento de esa imagen; igual con el sonido”

A.L.: “El pabellón Mies van der Rohe permite el sonido, ha sido una sorpresa para mí, por este motivo he potenciado el sonido frente a la imagen en esta presentación de mi obra”

A.L.: “A veces se intenta que el espectador desaparezca, que no exista. Es algo que pasa en el cine y que a mi me preocupa. Igual que el tema de observación. En el cine se supone que miras la película una vez, no te quedas a la siguiente sesión. Me interesa que algún espectador pueda estar 8 horas mirando una pieza si con ésto llega a otro nivel de observación”

A.L.: “Existen muchas posibilidades de presentación de la obra en espacios expositivos con la voluntad de vivirlas experiencialmente. Intentar diseñar el espacio de presentación perfecto para una obra dirige inevitablemente al fracaso, ya que normalmente es la falta de algo lo que lleva esa experiencia que estás buscando”

A*DESK és una plataforma crítica, centrada en l’edició, la formació, l’experimentació, la comunicació i la difusió en relació a la cultura i l’art contemporanis, que es defineix desde la transversalitat. El punt de partida és l’art contemporani, perquè és d’allí d’on venim i aquesta consciència ens permet anar molt més allà, incorporar altres disciplines i formes de pensament per a parlar i debatre sobre temes que són de rellevància i d’urgència per a entendre el nostre present.

Media Partners:

close
close
"A desk is a dangerous place from which to watch the world" (John Le Carré)