close

A A*DESK portem des del 2002 oferint continguts en crítica i art contemporani. A*DESK s’ha consolidat gràcies a tots els que heu cregut en el projecte; tots els que ens heu seguit, llegit, discutit, participat i col·laborat.

A A*DESK hi col·laboren i han col·laborat moltes persones desinteressadament, amb esforç i coneixement, creient en el projecte per fer-lo créixer. També des d’A*DESK hem generat treball per quasi un centenar de professionals de la cultura, des de petites col·laboracions en crítiques o classes fins a col·laboracions més perllongades i intenses.

A A*DESK creiem en la necessitat d’un accés lliure i universal a la cultura i al coneixement. I volem seguir sent independents i obrir-nos a més idees i opinions. Si també creus en A*DESK, seguim necessitant-te per a poder seguir endavant. Ara pots participar del projecte i recolzar-lo.

Magazine

16 setembre 2009
¡Pues sí que empezamos bien!

David G. Torres

Parece que la cosa anda revuelta por el CoNCA (Consell Nacional de la Cultura i de les Arts). Un par de noticias que parecían anunciar que finalmente tiraba para adelante (básicamente, el concurso para el Canòdrom, que el tiempo forzaba) y ahora resulta que su presidente Bru de Sala dimite.

Los comentarios que se han filtrado a prensa no son nada alentadores: “(Bru de Sala) tiene grandes valores pero es la personalidad complicada que todo el mundo sabe, y eso ha producido alguna tensión”, “Se vivía una situación de tensión interna a causa del, digamos, exceso de personalidad del presidente”, “exceso de autoritarismo”, “(Bru de Sala) pensaba que nos reuniría dos veces al mes y luego él haría lo que quisiera, pero lo cierto es que todos los miembros se han involucrado a fondo en el proyecto y no están de acuerdo con ese perfil de presidente que decide todo por su cuenta”.

Tanto tiempo exigiendo responsabilidad a los políticos, tanto tiempo exigiendo traspaso de competencias a los intelectuales y a los agentes culturales porque somos los que mejor sabemos gestionanos… Y ya ha salido por ahí alguna voz recordando eso de que los de la cultura somos muy nuestros y que claro…

Pues eso: habrá que aplicarse la responsabilidad y competencia que exigíamos.

http://www.davidgtorres.net

close
close
close
"A desk is a dangerous place from which to watch the world" (John Le Carré)