Cercar
Per buscar una coincidència exacta, escriu la paraula o frase que vulguis entre cometes.
A A*DESK portem des del 2002 oferint continguts en crítica i art contemporani. A*DESK s’ha consolidat gràcies a tots els que heu cregut en el projecte; tots els que ens heu seguit, llegit, discutit, participat i col·laborat.
A A*DESK hi col·laboren i han col·laborat moltes persones, amb esforç i coneixement, creient en el projecte per fer-lo créixer internacionalment. També des d’A*DESK hem generat treball per quasi un centenar de professionals de la cultura, des de petites col·laboracions en crítiques o classes fins a col·laboracions més perllongades i intenses.
A A*DESK creiem en la necessitat d’un accés lliure i universal a la cultura i al coneixement. I volem seguir sent independents i obrir-nos a més idees i opinions. Si també creus en A*DESK, seguim necessitant-te per a poder seguir endavant. Ara pots participar del projecte i recolzar-lo.
A-Desk es una plataforma flexible y… frágil. Simplemente, porque desde A-Desk constatamos que la toma de posición crítica implica riesgos individuales. Una toma de posición que se sustenta en los contenidos y en las opiniones de aquellos que participan. Pensamos que esta es la base para poder realizar un trabajo de calidad. Porque tal vez, a pesar de todo, desde ese rigor y riesgo que nos autoimponemos, a lo mejor conseguiremos exigir lo mismo a plataformas más seguras y estables.
A-Desk se presenta como una revista digital de crítica de arte, pero también está preparando una serie de workshops para entender la crítica desde distintas perspectivas. A-Desk es una plataforma para el desarrollo del pensamiento crítico en arte y se ofrece a colaborar con instituciones, plataformas u otros agentes críticos para establecer marcos de trabajo sobre arte contemporáneo: que tracen ligámenes generacionales y entre contextos, que fomenten la opinión, la discusión y la toma de posiciones críticas; partiendo siempre del contenido y aceptando el riesgo que supone formular preguntas. No entendemos que pueda hacerse de otra manera.
Este mes publicamos una conversación entre los directores de dos centros de producción, Hangar y Can Xalant. También una entrevista con los artistas David Bestué y Marc Vives. Y textos críticos sobre el colectivo AES + F y el tandem Muntean/Rosenblum, además de sobre la exposición “Cinc Milliards d’Années” en el Palais de Tokyo de París.
Y nuestras secciones habituales de Actualidad, Agenda, Direcciones, Convocatorias y A-Desk recomienda.
"A desk is a dangerous place from which to watch the world" (John Le Carré)