close

A A*DESK portem des del 2002 oferint continguts en crítica i art contemporani. A*DESK s’ha consolidat gràcies a tots els que heu cregut en el projecte; tots els que ens heu seguit, llegit, discutit, participat i col·laborat.

A A*DESK hi col·laboren i han col·laborat moltes persones, amb esforç i coneixement, creient en el projecte per fer-lo créixer internacionalment. També des d’A*DESK hem generat treball per quasi un centenar de professionals de la cultura, des de petites col·laboracions en crítiques o classes fins a col·laboracions més perllongades i intenses.

A A*DESK creiem en la necessitat d’un accés lliure i universal a la cultura i al coneixement. I volem seguir sent independents i obrir-nos a més idees i opinions. Si també creus en A*DESK, seguim necessitant-te per a poder seguir endavant. Ara pots participar del projecte i recolzar-lo.

…y la exposición

Magazine

25 febrer 2009

…y la exposición

Siguiendo con el post de Aimar Arriola sobre la historiografía del comisariado, resulta interesante ver como Phaidon (en su afán para redactar toda historia posible) ha publicado “Salon to Biennial”, un compendio de exposiciones que busca ser algo así como la biblia de un formato (después de algunas décadas de discusión, y otras publicaciones, sobre el tema).

Si pensamos en el cine y su división en géneros, así como en su historiografía, la “historia de la exposición” lleva algunos años de retraso en la definición de qué es qué en la exposición. Todo consumidor de cine reconoce al instante una película de terror, de acción y hasta de “cine independiente”. Seguramente con las exposiciones la cosa aún no está tan clara…. ¿tendrá algo que ver la industria?

Director d’Index Foundation a Estocolm, comissari d’exposicions i crític d’art. Sí, després de Judith Butler es pot ser diverses coses al mateix temps. Pensa que les preguntes són importants i que, de vegades, preguntar vol dir assenyalar.

Media Partners:

close
close
"A desk is a dangerous place from which to watch the world" (John Le Carré)